برند کلوئه از 1921 تا به امروز!

برند کلوئه از 1921 تا به امروز

برند کلوئه یکی از برجسته ترین برند های جهان است که به خاطر زنانگی و ظرافتی که در کالای لوکس خود به کار می برد شناخته می شود. با ما تا آخر مقاله همرا باشید تا شاهد حضور این برند در فرانسه و چگونگی آن باشیم و نوآوری و سبک کلاسیک پاریسی او، زنانگی مدرن را ایجاد میکند.

برند کلوئه

تاریخچه زندگی کلوئه

در 3 مارس 1921، گابریل هانوکا در یک خانواده یهودی ثروتمند با ریشه یونانی و ایتالیایی در اسکندریه متولد شد. پدرش کارخانه سیگار داشت و مادرش به مد علاقه زیادی نشان می داد و لباس افراد خانواده را مثل مجله های مد می دوخت.

 در سال 1945 با یک ایده و چشم اندازه جدیدی به پاریس آمد تا لباس های جدید و لوکس خود را ارائه کند.

در آن زمان بیشتر لباس ها و کیف ها توسط برند ها ی مختلفی ارائه می شد که افراد ثروتمندی توانایی خرید آن را داشتند و هنگام خرید آن کالا ها خوشحال بودند و افرادی از قشر ضعیف تر توسط خیاطان محلی خود رفع نیاز می کردند.

گابریل به شوهرش گفته بود: من باید کار کنم، خوردن و خوابیدن کافی نیست، و شروع به برنامه ریزی و مشورت درباره ایجاد برند خود کرد.

آگیون بارد، با افکاری که در باره مد در سر داشت تصمیم گرفت اولین خط تولید لباس خود را که با کیفیت و برازنده اندام های یک خانم است افتتاح کند و او خط تولید خود را “لوکس پرت-آ-پورتر” نامید که به معنای لباس های آماده لوکس است.

تاریخچه برند کلوئه

آگیون، موسس برند کلوئه، با همکاری شریکش ژاک لنوآر برای رسیدگی به جنبه های تجاری توانست تمرکز خود را روی اهدافش بیشتر کند. هدف این بود که هرلباسی که زنان قبلا در باره ی مد میدانستند و انجام میدادند فراموش کنند و وارد عرصه جدیدی از مد بشوند چون در آن زمان پوشش خانم ها به نحوی، سخت و دست و پاگیر بود. دارای دامن های بلند و سنگین ودستکش و کلاه و… که کار را برای آنها دشوار میکرد. طرفداران لباس های او افراد ثروتمند بودند.

آگیون نام تجاری جدید خود را در سال 1952 انتخاب کرد و به گمانش این اسم مفهوم زرق و برق و ظرافت را به خوبی نشان میدهد. طرح های ساده و زیبای او هنگام پوشش منحصر به فرد بود. اولین نمایش او در سال 1956 ارائه شد.

لباس برند کلوئه

طراح های برند کلوئه

در ابتدا بیشتر توسط کارل لاگرفلد کار ها هدایت می شد. لاگرفلد از سنین جوانی زیر نظر آیگون بزرگ شد. در سال1966 به عنوان مدیر خلاق منصوب شد خلاقیت او شامل لباس پیراهن های بلند با دامن ها راحت و روان بود که سبک پوشش بومی دهه شصت و هفتاد را ارتقاع داد و طرفداران زیادی داشت که تا کنون این لباس ها معرف برند کلوئه بوده است. لاگرفلد در سال 1983 استعفا داد و آگیون مدت کوتاهی پس از آن بازنشسته شد ولی تاکید کرد که به این کار ادامه خواهد داد.

طراح لباس برند کلوئه

به نظر می رسد زمانی این برند محبوبیت ومعروفیت بیشتری پیدا کرد که مارتین سیتبون در سال 1987 به عنوان مدیر خلاق انتخاب شد. کار مهمی که او انجام داد استفاده از کمپین های تبلیغاتی زیاد و استفاده از افراد معروفی مانند کریستی تورلینگتون و کلودیا شیفر در تبلغیات بود.

مدلینگ برند کلوئه

مدیر خلاق بعدی این برند دختری بلند پرواز و بیست و چند ساله ای به نام استلا مک کارتنی بود از کالج هنر و طراحی سنترال سنت مارتینز، تصمیم گرفت تا یک طراح شود.او در طراحی های خود از جذابیت و سبک های هوشیارانه خود استفاده میکرد. یکی از طرح های به یاد ماندنی او که تا کنون هم مورد استقبال زیادی است استفاده از نقوش اسب بود.

در سال 2001 بود که استلا مک کارتنیزن توان مدی را با نام یبی فیلو را به عنوان مدیر خلاق منصوب کرد. فیلو یک کیفی که ظاهری گرد و منعطف و با یک قفل ایجاد کرد که اولین کیف او بود وبا طراحی های او اغلب حسادت بقیه را بر می انگیخت. او با طراحی کیف های دست معروف شد.

یبی فیلو

معنا و تاریخ ایجاد لوگوی برند کلوئه

برند کلوئه در هویت بصری خود از دو رنگ استفاده می کند که همیشه در لوگو متناوب هستند از بژ روشن و یا مشکی در یک زمینه سفید استفاده میکنند. بژ روشن در ترکیب با سفید ترکیبی ناب و تازه است که حس آرامش و لطیف را القا می کند که بسیار زنانه و پیچیده است.و رنگ مشکی شیک و مدرن است و تاریخ قدیمی این برند را نشان میدهد.

کیف های برند کلوئه

کیف ها در دنیای مد مدام در حال تغییر است از این رو برند کلوئه، دست از تلاش نکشیده و با الهامات متعدد از فضای پیرامون به مدل های زیبایی دست پیدا کرده است مانند کیف مارسی که برای استفاده های روز مره که از سوارکاران الهام گرفته یا کیف ادیت که ظاهری ساده داره و…. .

در اوایل دهه 2000، دستیار مک کارتنی، فیبی فیلو، مدیر خلاقیتی شد که کلوئه به دنیای کیف های دستی، کفش ها و سایر اقلام چرمی کوچک را یافت.

در بهار 2005 اولین کیف دستی خود را با8000 عدد به فروش رساند و از این کیف در ویترین اکثر بوتیک ها موجود بود. کیف پادینگتون یک ظاهر دایره ای نرم به همراه یک قفل بزرگ و زیپی سخت بود که ظاهری اغرار آمیز داشت.

کیف کلوئه

کیف مارسی

کیف مارسی برند کلوئه یک ظاهر ذوزنقه ای شک دارد که دسته های منحنی او قابل جدا شدن است. جیب جلویی کیف یک حاله لبخند دارد و از چرم ضخیمی ساخته شده.

کیف ساده مارسی در سال  2009 توسط هلمز و جسیکا آلبا نیز حمل می‌شد، و به معروفیت او کمک کرد.

کیف مارسی برند کلوئه

کیف مارسی

این کیف یا الهاملتی از اسب ساخته شده چون نوع دوخت سوار کاراری داره و به شکل زین اسب است که طرفداران خود را دارد و از چرم گوساله ساخته میشود فضای داخل کیف زیاده و میتوانید یک بطری اب را در آن قرار دارد وو به راحتی در استفاده های یومیه بکار ببرید.

کیف مدل زین اسب برند کلوئه
کیف های چرم برند کلوئه

کیف ایماژ

این کیف از برند کلوئه کوچک است و میتوان در مهمانی ها و مراسم استفاده کرد چون دارای یک بند رو دوشی قابل تنظیم است و از اکسسوری های فلزی تزئین شده. این کیف از چرم گاو ساخته شده است.

کیف ایماژ برند کلوئه

بهترین مدل های کیف چرم از برند کلوئه را نام بردیم تا انتخابی راحت داشته باشید. همچنین تاریخچه ای از این برند را نیز بررسی کردیم تا پیش از آن که از محصولات آن استفاده کنید کلوئه را بخوبی بشناسید. از انجایی که خرید کیف های برند بسیار گران قیمت است شما میتوانید کیف های با کیفیت را با قیمت مناسبی در بخش کیف های چرم سایت ژینو خریداری کنید.

ارسال دیدگاه